Saturday, June 6, 2009

still remember???

haihai ^^ ,

engatt lagii kah pasal,
al-kisah pendrive ku ah,
hahahaha
yata kelmarin aku cuba wah,
hahahha
atuu lama bnar, bru tah ku mentest,hahaha
cos nya lupa ku wahh pasal pendrive ku ah,
langsung nada ku engatt,
hahahaha panatpanat ^^

yata kelmarin time membuat bio assingment,
baru tah ku engat, atuu pun cos aku kan mensave assignment atuu,
hehehe xD
yata mahu result nya??? esseh,^^
huhuhuhuhuhuhuhu
hahahahahahahaha
MAHU WAHH!!!! pendrive ku ah,
YEAY! hahahaha
baek jua nda ilang filefile dalamnya tuu,
'pentingpenting' kaleah tuu filefilenya atuu, xP

tapikan,huhuhhuhu
banyak virus yoo,,,
antah eyh nda ku tahu ngapa yakah.hahahha
mybe , brangkale water/air ane,
rupanya ada VIRUS hahahahaha xP
bowh,becarefullll kamuu,mun kmu cuci tangan,cuci muka,mandi,
berus gigi,and yang seumpamanya ahahahaha
jagajaga ada virus tuu, xP xP xP

thanx kerana awda sudah meluangkan masamasa terluang anda,
dengan membaca post saya ane, ^^
baka =_= eyh,hahahaha panatpanat ^^

baibai ^^

No comments:

Post a Comment

countdown


Make your own Countdown Clocks

TIC TAC TOE