Tuesday, May 26, 2009

history,come back! Huhu

Huhu,x(
my pqi Pendrive!!!
Tesasah wa,x(
sejarah lama berulang kembali,huhu
dulu tyme zack in form2 , i do have a pendrive, then dlm pertangahan tahun ato, apanah? Ilang wa pendrive ku ar,
dicricari nada jumpa wa,
then tyme zack form3, zack bli lg newpendrive, and tyme ato pendrive yg ilang ato alum tejumpa,
skalenya dmana?bla nah? Aku jumpa blik pendrive ku ato?
Tyme lpas blik dri kualabelalongfieldstudiescentre ah,
cos tyme blik ato,zack pkai sluar yg wana hjau ato, then tyme smpai drumah,tyme memanyap-manyap brang,yata zack saluk dalam poket,kan keluarkan wallet,battery,and soon, pastu apanah ygku jumpa,
PENDRIVE ku! Yg hilang tyme tahun 2007 ah, happypun ada,marahpun ada, hahaha sal nda sangka dsna ea berada selama ane,
bayangkan wa,pendrive ato ilang tyme 2007masihi, then aku jumpa tahun 2009masihi, iatah wa, dalam dua tahun ato,brapakale udah ku pkai sluar ato,tambah tah lg sluar ato oneofmy favourite sluar,brapa kale udah tu besasah!hahaha then tyme mandi sungai dblalong lg ku bwa mandi sluar ato,hahahaha panat wa,bru tah tejmpa wa tyme form4 ane,

tapikan,tapikan, ku cuba pendrive ato , masih baek+okay+steady+tertarik pendriveku mmang deboom ane wa,hahaha over, langsung nada rusak wa, kantam bnr tah penutupnya ato,xD

Yata skalenya hari ane,pqi pendrive ku tyme form3 ato pulang tesasah, sHIT! Eyh ! BAKA =_= WA! Lupaku wa mngeluarkan dri poket! Nyasal ku eyh! Huhu
tapikan,tapikan,hahaha pendrive ato alum ku cuba lg,nanti tah ku cuba,tpi usulnya nada lagi baek eyh,ku buka penutpnya ato dui beairwa,huhu x(

baka =_= eyh

bah,chow lu eyh,
huhu x( ,
makan cake*yummy!xP
zacky x27x

baibai ^^

No comments:

Post a Comment

countdown


Make your own Countdown Clocks

TIC TAC TOE